مربیان در اتق کنفرانس
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 334
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 169307
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................
پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:والیبال,کنفرانس خبری, :: 11:5 ::  نويسنده : واليباليست       

بهروز عطایی: شکست را در بازی بعد جبران می کنیم
 

سرمربی تیم کاله مازندران بعد از شکست مقابل متین ورامین گفت: تلاش می کنیم برای بازی بعد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی که در  اولین بازی مرحله نهایی، مقابل تیم متین ورامین شکست خورد در نشست خبری بعد از این بازی گفت: تیم متین مستحق پیروزی بود. در پلی آف آنقدر بازیها حساس است که هیچ تیمی از قبل برنده نیست.
وی افزود: متین کیفیت خوبی دارد و برخلاف برخی ها که فکر می کنند این تیم کم تجربه است اما اینگونه نیست، حتی میانگین سنی شان از تیم ما بالا است. خوشبختانه بازی در فضای سالمی برگزار شد البته داور اشتباهاتی داشت که بیشتر بازیکن ما را عصبی کرد اما در روند نتیجه گیری تیم بی تاثیر بود.
عطایی در مورد بازی دوم دو تیم گفت: تلاش می کنیم برای بازی بعد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. معدل پوئن ما کمتر از متین است و کاله پتانسیل این را دارد که این شکست را جبران کند اما کار سختی است.
 

مصطفی کارخانه: کاله ما را دست کم گرفت
 

سرمربی تیم متین ورامین بعد از کسب اولین پیروزی در بازی نهایی لیگ برتر گفت: تیم کاله با دست کم گرفتن تیم متین شکست خورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصطفی کارخانه که در اولین بازی از فینال لیگ برتر والیبال مقابل تیم کاله مازندران به پیروزی 3 بر 1 دست یافت در مورد پیروزی تیمش گفت: این بازی در سطح بالایی برگزار شد و بازی تاکتیکی بود. ضمن اینکه با در اختیار نداشتن نیکولاف در تیممان خلا ایجاد شده بود که خوشبختانه در طول تمرینات این مشکل را برطرف کردیم.
وی افزود: نسبت به تیم کاله از بازیکنان شاخص کمتری برخوردار بودیم و این تیم از نظر مهره از ما سرتر بود. اما توانستیم بازیکنان شاخص این تیم را کنترل کنیم و بازی را از دست ندادیم و تحت تاثیر هم قرار نگرفتیم. اما به اعتقاد من تماشاگران واقعی تماشاگران ورامینی بودند که با حضور در سالن در تمام دقایق بازی ما را تشویق کردند و تنها نگذاشتند.
کارخانه ادامه داد: به داشتن این بازیکنان تاکتیک پذیر می بالم و این بازیکنان برگ برنده ما بودند. به هر حال پیروزی 3 بر 1 مقابل کاله برای ما نتیجه خوبی بود که می خواهیم در بازی برگشت هم آن را تکرا کنیم. همه از روحیه قهرمان طلبی من آگاهند و درست است که سال قبل در اصفهان هم قول قهرمانی دادم اما مسئولان بامن همکاری نکردند. امسال هم به دلیل داشتن دین به ورامین و همکاری همه مسئولان و پشتیبانی آنها، خوشحالم که در سال اول حضور این تیم به فینال رسیدیم .
سرمربی تیم متین ورامین در ادامه افزود: احساس می کنم که تیم کاله ما را دست کم گرفت و فکر کرد با در اختیار نداشتن نیکولاف تیم ما فروغ قبل را ندارد. در این بازی سرویس های هدفمند و دفاع خوب داشتیم که توانستیم تاکتیک حمله کاله را خنثی کنیم.
کارخانه در مورد حواشی ایجاد شده توسط خبرنگاران گفت: تیم متین 11 هفته از سوی سازمان لیگ صاحب بهترین تماشاگران بود و در مورد مسایل امروز هم نمی توانم بگویم آنها تماشاگران ما بودند یا نه. به هر حال حساسیت مسابقات امسال نسبت به قبل بیشتر شده و انگیزه و رقابت تبم ها هم بالا رفته. از طرفی هم والیبال رشد کرده و به اعتقاد من اگر پلی آف نبود تنش ها و حساسیت ها هم کمتر می شد.
 


امیر حسینی: ثابت کردیم جایگاهمان بازی رده بندی نیست
 

 

کاپیتان تیم پیکان تهران گفت: بازیهای مرحله پلی آف به ضرر تیم های با سابقه ای چون پیکان و سایپا تمام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر حسینی بعد از پیروزی پیکان در اولین بازی رده بندی پلی آف در نشست خبری گفت: به اعتقاد من بازیهای لیگ نباید پلی آفی باشد و در صورتی که این موضوع انجام می شود باید تیم ها در دو گروه مسابقه می دادند که متاسفانه این موضوع اتفاق نیفتاد.
وی افزود: بازیهای پلی آف به نفع تیم های شهرستانی است چراکه آنها در تهران طوری بازی می کنند که نتیجه می گیرند و کار را برای ما سخت می کنند. در هر حال بازیهای پلی آف به ضرر پیکان و سایپا بود.
حسینی ادامه داد: از  هفته دهم و یازدهم ما در صدر بودیم و فکر اینکه به صدر نرسیدیم شوک بزرگی بود. خوشبختانه با کمک کادر فنی و مسئولان باشگاه تیم را جمع کردیم و باانگیزه تر مسابقه دادیم. خدارا شکر بچه ها انگیزه لازم برای برد را داشتند تا ثابت کنند جایگاهشان بازی رده بندی نیست و تنها یک اتفاق باعث شد تا به این نتیجه برسیم. در نهایت اینکه آنالیز خوب باعث شد تا از زمین برنده بیرون آییم.
 

فرهاد نفرزاده: حق پیکان پیروزی بود
 

 

سرمربی تیم والیبال سایپا البرز بعد از شکست تیمش در بازی اول رده بندی گفت: امروز عملکرد خوبی نداشتیم و همین باعث شد تا در این بازی شکست بخوریم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر فرهاد نفرزاده که امروز تیمش در اولین بازی رده بندی مقابل پیکان شکست خورد در نشست خبری در خصوص شرایط این بازی گفت: در بازی امروز عملکرد نامناسبی داشتیم. در ست سوم به دلیل شروع بدی که پیکان داشت کمک کرد تا در امتیازات جلو بیفتیم. اما بخاطر فشار روانی زیادی که روی فیاضی بود باعث شد تا ست سوم را هم واگذار کنیم و در این بازی شکست بخوریم.
وی افزود: به تیم قدرتمند و خوب پیکان باید تبریک بگویم. آنها خیلی بهتر از ما بازی کردند و کار ارزشمندی را انجام دادند و در کل حق پیکان پیروزی بود.
نفرزاده با اشاره به بیانیه روز گذشته باشگاه سایپا توضیح داد: موضوع بیانیه را در بازی امروز دخیل نمی دانم چون پیکان با بازی خوبش ما را در شرایطی قرار داد که نتوانیم خوب کار کنیم. در این بازی به مسایل قبلی توجهی نداشتیم و حتی آن موضوع در نتیجه بازی امروز بی تاثیر بود. به هر حال با توجه به مسایل روز گذشته و تماس های فراوان برخی دوستان مبنی بر اینکه در مسابقه شرکت کنیم ما هم بازیکنان را برای بازی امروز آماده کردیم و وارد میدان شدیم.
وی در پایان گفت: به هر حال برای ما ناگوار است که تیمی همچون سایپا که سابقه زیادی در والیبال دارد از صحنه والیبال حذف شود. پیکان و سایپا سرمایه های والیبال ایران هستند که خدمات زیادی را به والیبال ارائه دادند. بهترین بازیکنان از این تیم ها به تیم های دیگر و تیم ملی معرفی شدند و پشتوانه خوبی برای والیبال ایران بودندو قطعا حذف آنها صورت خوشی نخواهد داشت.

پیمان اکبری: حق ما بازی برای سومی نبود

 

سرمربی تیم پیکان تهران بعد از پیروزی مقابل سایپا البرز گفت: حضور در مسابقه این مرحله برای تیم ما سخت و غیر قابل باور بود چراکه ما مستحق مسابقه رده بندی نبودیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری که بعد از پیروزی تیمش در بازی اول در نشست خبری حضور یافته بود درباره بازی امروز گفت: طبیعی بود که هر دو تیم برای این بازی روحیه نداشته باشند چراکه حقشان را فینال می دانستند. تیم ما باید به جای کاله در فینال بازی می کرد.
وی افزود: تیم پیکان هر وقت اراده می کرد بازیکنانش را جابجا می کرد و نتیجه لازم را می گرفت. هفته ها تا آخر دور برگشت صدرنشین بودیم ولی این موارد دیگر تمام شده است. اما در کل ما مستحق بازی رده بندی نبودیم به هر حال ورزش برد وباخت دارد.
اکبری با اشاره به اینکه هر دو تیم پیکان و سایپا برای این بازی با انگیزه بودند ادامه داد: اگر این دو تیم از نظر روحی و روانی انگیزه لازم را نداشتند برای این بازی نمی جنگیدند. سایپا تیمی جوان و جنگنده است و تنها تیمی است که تا پوئن 25 می جنگد.هیچ تیمی مقابل سایپا حاشیه امنیت نداشت، اما در کل نیروی باتجربه در لحظات حساس واقعا سرنوشت ساز است.
وی در پایان گفت: شاید بعضی وقتها تیم به پشیمانی برسد اما ما واقعا تلاش کردیم و بخشی هم به بدشانسی مربوط می شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: